niedziela, 29 czerwca 2014

Spóźniony majowy Deauty Box


Główną inspiracją przy stworzeniu majowego pudełeczka była współpraca ze znaną belgijską projektantką mody Cathy Pill, mieszkającą i pracującą w Belgii. Współpraca polegała głównie na skompletowaniu tak zwanych "must have" według Cathy, produktów, które projektantka, lubi, używa i nie wyobraża sobie swojej kosmetyki bez nich, jak i zaprojektowaniu przez nią samą pięknej szaty graficznej pudełka, która mnie osobiście zachwyca barwą i intensywnością kolorów. Także zobaczmy co ta Kaśka lubi ;)

Bergasol - Bronzage Passion Lait Solaire Zonnemelk SPF20, poj. 25ml - Opakowanie pełnowymiarowe zawiera 125ml w cenie 18,25€. Mleczko do ciała przyspieszające opalanie, przy jednoczesnym zapewnieniu ochrony przeciwsłonecznej. Słodkie, malutkie opakowanie, które z powodzeniem możemy wrzucić do torebki i iść na spacer, czy do parku poczytać książkę w słoneczny dzień. Zdążyłam już zużyć zawartość i na te 25ml, mogę stwierdzić, że mleczko bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy (której nikt nie lubi, szczególnie, kiedy wszystko później się klei do naszego ciała), przyjemnie pachnie, ale niezbyt intensywnie. Opakowania na pewno nie wyrzucę, ponieważ jest rewelacyjnie wygodne, będę je uzupełniać produktem, który posiadam, nie musząc dźwigać całej buteleczki pełnowymiarowego produktu.
Biotherm - Lait Corporel Anti-drying body care with citrus essences 20ml - Opakowanie pełnowymiarowe 400ml za 20€. Mleczko przeznaczone do suchej skóry, pielęgnuje i nawilża. Producent zapewnia, że produkt wzmacnia naturalną ochronę skóry, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Sprawia, że skóra jest miękka, jedwabista i odzyskuje swoją naturalną elastyczność. Tego typu miniaturowe produkty do ciała, bardzo mi się przydają na siłowni, nie muszę zabierać dużych butelek, dla mnie na plus.
Plante System - Fluide Hydrant Teinte Bonne Mine 40ml - Pełnowymiarowe opakowanie, cena 13,95€. 100% naturalna emulsja nawilżająca do twarzy nadająca skórze wyrównany koloryt, jak dla mnie, coś w stylu kremu CC. Zawiera wyciąg z hibiskusa, masło kakaowe i olejek makadamia i wiele innych dobroczynnych składników. Użyłam go raz i mam mieszane uczucia, tak jak wypróbowałam krem CC i w ogóle u mnie się nie sprawdził (efekt był taki "eee"), to tutaj też mam ochotę tak stwierdzić, dam mu drugą szansę, jeśli nic się nie zmieni, wtedy on zmieni właścicielkę ;)
Be Creative - Cień do powiek w kolorze 023 Amazed - Pełnowymiarowe opakowanie, cena 9,95€. Profesjonalna marka, z którą mam  do czynienia pierwszy raz, miałam świadomość jej istnienia, jednak nigdy jakoś nie kusiło mnie, aby na coś się skusić . Piękny miedziano-złoty odcień, bardzo napigmentowany, dający ładną błyszczącą poświatę, która pięknie będzie wyglądać w letnie wieczory w sztucznych oświetleniu przy opalonej skórze. Porównałabym go do All that Glitters z Mac'a.
T. LeClerc -  Bronzing Pressed Powder - Pełnowymiarowe opakowanie 25g, cena 40€. Moim zdaniem rodzyneczek (ironia) spośród produktów. Nie wiem, kiedy zużyje tak wielką ilość bronzera, ale jakoś nie martwi mnie to zbytnio :) Robi wrażenie swoją wielkością, jak i opakowaniem, prostym, a zarazem bardzo eleganckim, oczywiście, to nie jest coś, co możemy wrzucić do torebki (ja osobiście i tak nie nosze ze sobą takich rzeczy). Posiada duże lusterko, które z powodzeniem możemy wykorzystać do wykonania makijażu, no i zawartość: ciepły satynowy odcień, idealny dla blondynki, nie jest pomarańczowy, ale lekko brzoskwiniowy, stonowany, wydaje mi się, że efekt będzie bardzo naturalny, zdrowej letniej opalenizny. Już nie mogę się doczekać używania, myślę, że mi się spisze.



Jeśli zależy wam na recenzji któregoś z produktów z Deauty Box'a, dajce znać, a postaram się wydać swoją opinię.
Tymczasem...do miłego ;)

Kasia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz