środa, 19 czerwca 2013

Dobre bo polskie

Fanką polskiego kina przyznam szczerze stałam się z czasem, a dosadniej z wiekiem. Kiedy dowiedziałam się, że najlepsze polskie filmy dostępne są na YouTube od razu wiedziałam, że muszę się tą informacją podzielić z wami. Studia filmowe KADR i TOR stworzyły swoje kanały na YouTube. Dziesiątki pełnometrażowych, najsłynniejszych polskich filmów za darmo! Planują także sukcesywnie udostępniać kolejne. Kilka filmów można obejrzeć tylko na terenie Polski, natomiast większość jest dostępna na całym świecie.

Kanały na których udostępnione są filmy: 

Dobre polskie kino uwielbiam za jego prawdziwość oraz dialogi.
Mój ulubiony film z czasów nastoletnich to Noce i dnie, już nie wspomnę o tym ile razy przeczytałam książkę.



Miłego oglądania
Pozdrawiam
Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz