niedziela, 16 czerwca 2013

Usta pod ochroną

Będąc w Polsce nie omieszkałam zaopatrzyć się w mój ulubiony balsam do ust. Ku mojemu zaskoczeniu Pani ekspedientka poinformowała mnie, że Tisane stworzył pomadkę również na lato z SPF30. Jako, że już drugi sezon używam Piz Buin z SPF20 i jestem średnio zadowolona, ponieważ po ekspozycji na słońce miałam nieprzyjemne uczucie pieczenia ust przy użyciu tej pomadki i wcale nie czułam nawilżenia, to oczy od razu mi się zaświeciły. Sporo jeżdżę na rowerze, więc pomadka z filtrem jest dla mnie idealna do szybkiej aplikacji i zabezpieczeniem przez słońcem i wiatrem. Ja kupiłam swoją w Go Sport za około 14zł.
Skład jest zachęcający, więc mam nadzieje, że się sprawdzi i będę tak zadowolona jak ze zwykłej wersji.



A Wy jakiej ochrony używacie na usta w lecie?

Pozdrawiam
Kasia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz