poniedziałek, 28 lipca 2014

Deauty Box lipiec


Kolejny miesiąc, kolejne pudełeczko i kolejny raz jestem zaskakująco zadowolona z zawartości. Trzy z czterech produktów, to opakowania pełnowymiarowe, co chyba każdemu odpowiada, bo zamysł, jeśli chodzi o próbki, myślę że nie ma większego sensu, nikt nie jest w stanie po kilku mililitrowej próbce stwierdzić, czy produkt odpowiada naszym wymaganiom, sprawdza się, czy nie, a tak mamy szanse przetestować pełnowymiarowe opakowanie przez dłuższy okres i wyrobić sobie opinie na jego temat. Oczywiście, próbki perfum, czy też olejku jak w poprzednim pudełeczku, to zrozumiała i osobna kwestia.



A zatem, oto skarby jakie znalazłam w tym miesiącu:

Hansaplast foot expert - Intensywny krem nawilżający + peeling do stóp 2w1, pełnowymiarowe opakowanie 75ml/ 5,69€ - Zawiera cząstki pumeksu i sól morską, które powinny poradzić sobie z szorstką, zrogowaciałą skórą, jak i mocznik, olej migdałowy, które działają zmiękczająco oraz regenerująco.

Rainpharma -  Body lotion calming botanical touch, poj. 100ml/ pełnowymiarowe op. zawiera 400ml za cenę 19,95€ - Balsam do ciała o zbliżonej konsystencji do mleczka. W poprzednim miesiącu znalazłam żel pod prysznic tej samej pojemności, więc oba produkty świetnie przydadzą mi się podczas zbliżającego się krótkiego wyjazdu. Obłędny w obu produktach jest zapach, w balsamie na pierwszy plan wysuwa się lawenda, na punkcie której ostatnio mam dziwną obsesję, wcześniej nie przepadałam za tym zapachem, a teraz strasznie mnie relaksuje. Niedługo zobaczymy jak się razem spiszą.

Fructis - Damage repair serum, pełnowymiarowe opakowanie 50ml/7,99€ - Serum na końcówki włosów wzbogacone o olejek z owoców almi scalają je, zapobiegając dalszym uszkodzeniom i rozdwajaniu, działając jak opatrunek. No cóż, może jest naładowane silikonami, ale niestety moje włosy należą do tego typu, że uwielbiają silikony, dobrze po nich wyglądają i na próżno mają się próby stosowania organicznych produktów do włosów (mówię tutaj o szamponach i odżywkach, zobaczymy jak będzie z tym olejkiem).

Cattier Paris - Nectar eternel, pełnowymiarowe opakowanie 50ml/24,99€ - Krem zapobiegający starzeniu się skóry poprzez regenerację naskórka. Zawiera organiczny olej arganowy, masło kakaowe, witaminę E, koper morski, wyciąg z kwiatu drzewa bukowego, słonecznika i organicznej wody różanej, które nawilżają i wzmacniają skórę zmniejszając głębokie zmarszczki poprzez działanie na strukturę naskórka zapewniając przy tym jędrność i elastyczność twarzy. Jestem bardzo ciekawa tego kremu.




Pozdrawiam i do miłego :)
Kasia




2 komentarze:

  1. Też byłam bardzo zadowolona z tego pudełeczka, właściwie wszystkie produkty trafiają w mój gust :) Cattier Paris - Nectar eterneljest dla mnie chyba nieco za bogaty, żeby stosować go w dzień, ale myślę że sprawdzi się jako krem na noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja ten krem też stosuję na noc, rzeczywiście jest bardzo bogaty, więc pod makijaż nie sprawdziłby się pewnie, ale nakładam taką porządną ilość na noc i skóra rano jest pięknie nawilżona. Nie wiem, czy to siła sugestii, ale zauważyłam też spłycenie bruzd nosowo-wargowych (jak to strasznie brzmi) :)

      Usuń